GRAFIKA 30 X 40 CM WZÓR 16.09.B

Twórca: weberDESIGN / Rysunki i Grafiki

39,00 zł
dostępnych: 3 szt.
Transakcja zgodnie z warunkami określonymi
w Regulaminie Sprzedawcy.

GRAFIKA 30 X 40 CM WZÓR 16.09.B

weberDESIGN . Rysunki i Grafiki

Grafika wydrukowana na bardzo dobrej jakości papierze. Druk cyfrowy. Wymiar zewnętrzny arkusza papieru na którym znajduje się grafika to 30 x 40 cm

Cena za samą grafikę (nie obejmuje ramy/antyramy).
Zdjęcia pokazują wyłącznie możliwości zastosowania i służą prezentacji grafiki.

Grafika jest wysyłana w sztywnej, kartonowej tubie

Biorąc pod uwagę różne odzwierciedlenie barw przez monitory, laptopy i tablety, kolory rzeczywiste grafiki mogą się odrobinę różnić od tego co widzimy na ekranie.

___

Materiały: papier

Tagi: grafika, grafika na ścianę, grafika ozdobna, czarne serce, serce, grafika serce, czarno biała, ozdoby ścienne, rysunek, wydruk, na ścianę, do sypialni, do salonu, motyw serca

Sklep: weberDESIGN

Dane sprzedawcy

Sprzedawca nie dodał danych.

Regulamin

weberDESIGN zobowiązuje się do wysyłki zakupionego towaru we wskazanym terminie. Wysyłany towar według wiedzy sprzedającego jest wolny od wad. Wysyłka następuje maksymalnie po 3 dniach roboczych po uiszczeniu wpłaty za kupione towary. Termin samej dostawy zależy od Poczty Polskiej bądź firmy kurierskiej (w zależności od rodzaju wysyłanego towaru).
Kupujacy ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Towar odsyłany nie może nosić śladów użytkowania i żadnych uszkodzeń. Koszt związany ze zwrotem towaru ponosi kupujący. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego transportu. Przy odbiorze zakupionego produktu należy sprawdzić w obecności kuriera/pracownika Poczty Polskiej stan opakowania i zawartości.

Pielęgnacja, sposób użytkowania, konserwacja oraz warunki gwarancji stolika z blatem lakierowanym.
Odpowiednia ilość warstw lakieru pozwala na zachowanie ochronnej powłoki zabezpieczającej drewniany blat przez uszkodzeniami i jednocześnie w piękny sposób nadaje szlachetności strukturze drewna. Blaty lakierowane wymagają odpowiedniej ostrożności w użytkowaniu.

Należy pamiętać, że blaty lakierowane wymagają także okresowej konserwacji. W przypadku intensywnego i nieostrożnego użytkowania mogą nosić ślady przetarć i inne skazy. W tym celu należy skorzystać z wykwalifikowanego warsztatu zajmującego się renowacją powierzchni drewnianych.

Minimalizując ryzyko uszkodzeń powierzchni blatów drewnianych należy zwracać szczególną uwagę na to, w jaki sposób je użytkujemy. Należy pamiętać o stosowaniu podkładek pod kubki, filiżanki i inne gorące naczynia. Nie należy kaleczyć powierzchni blatu ostrymi przedmiotami. Do konserwacji i pielęgnacji należy stosować wyłącznie preparaty przeznaczone do drewna lakierowanego.

Wszelkie uszkodzenia powierzchni blatu (rysy, nacięcia, itp.) mogą skutkować wchłanianiem wilgoci przez drzewo i tym samym doprowadzić do deformacji i zniszczenia blatu. Należy temu bezwzględnie zapobiegać.

Zwróć szczególną uwagę na bezpieczeństwo w użytkowaniu stołu. W przypadku przebywania dzieci w pobliżu stolika, zabezpiecz go przed przewróceniem i zabezpiecz jego wszelkie ostre krawędzie, trzymaj z dala od źródeł ognia i wysokich temperatur, nie dopuść do ściągnięcia naczyń ze stołu przez dzieci, nie obciążaj go nadmiernie oraz nie doprowadź do przewrócenia i zniszczenia z powodu niewłaściwego rozłożenia ciężaru na blacie i opierania się o niego, używaj go zgodnie z przeznaczeniem.

Stolik przeznaczony wyłącznie do użytku wewnętrznego.

Gwarancja na stolik wynosi 2 lata od daty zakupu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest okazanie dowodu zakupu / faktury. Uszkodzenia powstałe wskutek niestosowania się do powyższych wytycznych nie podlegają reklamacji i tym samym takowa reklamacja nie będzie rozpatrzona pozytywnie.

Gwarancja nie obejmuje także uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego obchodzenia się ze stołem podczas transportu. Sprawdź w obecności kuriera stan całego stołu. W przypadku uszkodzeń przesyłki zgłoś reklamację firmie kurierskiej/kurierowi.

Pielęgnacja, sposób użytkowania, konserwacja oraz warunki gwarancji stolika z blatem olejowanym.
Odpowiednia ilość warstw oleju pozwala na zachowanie naturalnej drewnianej struktury powierzchni. Blaty pokryte olejem z upływem czasu mogą ciemnieć lub w przypadku intensywnego i nieostrożnego użytkowania mogą nosić ślady przetarć lub innego rodzaju skaz. By pozbyć się owych śladów należy starannie przeszlifować całą powierzchnię blatu bardzo drobnym papierem ściernym lub kostką ścierną wzdłuż słojów, bardzo dokładnie odpylić i nanieść odpowiednią ilość warstw oleju do blatów.

Należy pamiętać, że olejowane blaty wymagają także okresowej konserwacji. W tym celu należy zaopatrzyć się w odpowiedni preparat (olej lub wosk) do pielęgnacji tego typu powierzchni. Korzystaj wyłącznie ze środków dopuszczonych do kontaktu z żywnością.
Pamiętaj aby zawsze po konserwacji wycierać blat do sucha.

Minimalizując ryzyko uszkodzeń powierzchni blatów drewnianych należy zwracać szczególną uwagę na to, w jaki sposób je użytkujemy. Należy pamiętać o stosowaniu podkładek pod kubki, filiżanki i inne gorące naczynia.

Wszelkie uszkodzenia powierzchni olejowanego blatu (rysy, nacięcia, itp.) mogą skutkować wchłanianiem wilgoci przez drzewo i tym samym doprowadzić do deformacji i zniszczenia blatu.

Zwróć szczególną uwagę na bezpieczeństwo w użytkowaniu stołu. W przypadku przebywania dzieci w pobliżu, zabezpiecz stół przed przewróceniem i zabezpiecz jego wszelkie ostre krawędzie, trzymaj z dala od źródeł ognia i wysokich temperatur, nie dopuść do ściągnięcia naczyń ze stołu przez dzieci, nie obciążaj go nadmiernie oraz nie doprowadź do przewrócenia i zniszczenia z powodu niewłaściwego rozłożenia ciężaru na blacie i opierania się o niego, używaj go zgodnie z przeznaczeniem.

Stolik przeznaczony wyłącznie do użytku wewnętrznego.

Gwarancja na stolik wynosi 2 lata. Uszkodzenia powstałe wskutek niestosowania się do powyższych wytycznych nie podlegają reklamacji i tym samym takowa reklamacja nie będzie rozpatrzona pozytywnie.

Gwarancja nie obejmuje także uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego obchodzenia się ze stołem podczas transportu. Sprawdź w obecności kuriera stan całego stołu. W przypadku uszkodzeń przesyłki zgłoś reklamację firmie kurierskiej/kurierowi.

Pielęgnacja, sposób użytkowania, konserwacja oraz warunki gwarancji stolika z blatem woskowanym.
Odpowiednia ilość warstw wosku pozwala na zachowanie naturalnej drewnianej struktury powierzchni. Blaty pokryte woskiem w przypadku intensywnego i nieostrożnego użytkowania mogą nosić ślady przetarć lub innego rodzaju skaz. By pozbyć się owych śladów należy starannie przeszlifować całą powierzchnię blatu bardzo drobnym papierem ściernym lub kostką ścierną wzdłuż słojów, bardzo dokładnie odpylić i nanieść odpowiednią ilość warstw wosku.

Należy pamiętać, że blaty woskowane wymagają także okresowej konserwacji. W tym celu należy zaopatrzyć się w odpowiedni wosk do pielęgnacji tego typu powierzchni. Przed zastosowaniem preparatu koniecznie zapoznaj się z instrukcją użytkowania i postępuj zgodnie z zaleceniami.

Minimalizując ryzyko uszkodzeń powierzchni blatów drewnianych należy zwracać szczególną uwagę na to, w jaki sposób je użytkujemy. Należy pamiętać o stosowaniu podkładek pod kubki, filiżanki i inne gorące naczynia.

Wszelkie uszkodzenia powierzchni blatu (rysy, nacięcia, itp.) mogą skutkować wchłanianiem wilgoci przez drzewo i tym samym doprowadzić do deformacji i zniszczenia blatu. Wosk nie jest zabezpieczeniem twardym tak jak lakier dlatego należy być ostrożnym w użytkowaniu blatu woskowanego. Każdą ciecz należy niezwłocznie zebrać i osuszyć miejsca, które miały styczność z wilgocią.

Zwróć szczególną uwagę na bezpieczeństwo w użytkowaniu stołu. W przypadku przebywania dzieci w pobliżu stolika, zabezpiecz go przed przewróceniem i zabezpiecz jego wszelkie ostre krawędzie, trzymaj z dala od źródeł ognia i wysokich temperatur, nie dopuść do ściągnięcia naczyń ze stołu przez dzieci, nie obciążaj go nadmiernie oraz nie doprowadź do przewrócenia i zniszczenia z powodu niewłaściwego rozłożenia ciężaru na blacie i opierania się o niego, używaj go zgodnie z przeznaczeniem.

Stolik przeznaczony wyłącznie do użytku wewnętrznego.

Gwarancja na stolik wynosi 2 lata od daty zakupu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest okazanie dowodu zakupu / faktury. Uszkodzenia powstałe wskutek niestosowania się do powyższych wytycznych nie podlegają reklamacji i tym samym takowa reklamacja nie będzie rozpatrzona pozytywnie.

Gwarancja nie obejmuje także uszkodzeń wynikłych z niewłaściwego obchodzenia się ze stołem podczas transportu. Sprawdź w obecności kuriera stan całego stołu. W przypadku uszkodzeń przesyłki zgłoś reklamację firmie kurierskiej/kurierowi.

Pielęgnacja i sposób użytkowania drewnianych podkładek i desek

Należy pamiętać, iż mimo zabezpieczenia kilkoma warstwami oleju, drewno poprzez drobne uszkodzenia mechaniczne wynikłe podczas użytkowania podkładki, może chłonąć wodę. Wszelkie zanieczyszczenia wynikłe z codziennej eksploatacji należy usuwać delikatnie zwilżoną ściereczką. Nie należy myć podkładek i deseczek w zmywarkach i pod bieżącą wodą. Podkładki i deski używać zgodnie z ich przeznaczeniem. Trzymać z dala od źródeł ognia i nadmiernej wilgoci. Raz na pół roku zaleca się delikatnie zeszlifować drobnym papierem ściernym wszystkie powierzchnie i nanieść nową warstwę oleju. Uwaga: sosowane w celu odnowienia środki, powinny być dopuszczone do kontaktu z żywnością.


Adres przedsiębiorstwa: 62-510 Konin, ul. Spokojna 11
Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą: Prezydent miasta Konina

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy w formie elektronicznej, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1.Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
2.Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
3.Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4.Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni. Towar odesłany nie powinien nosić jakichkolwiek śladów zużycia i uszkodzeń.
Kupujący w przypadku chęci zwrotu towaru powinien przedstawić sprzedającemu stosowne oświadczenie woli droga elektroniczną. Przesyłkę należy nadać na adres: ul. Spokojna 11, 62-510 Konin
Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. Sprzedawca po odesłaniu przez Kupującego nieuszkodzonego towaru zwraca mu pieniądze w kwocie jaką ten zapłacił na towar, bez kosztów wysyłki.
Kupujący zobowiązuje się do zakończenia transakcji (płatności) do 7 dni po złożeniu zamówienia. W przypadku braku wpłaty do tego terminu, zamówienie zostaje anulowane.

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem Sprzedawcy obowiązują przepisy regulaminu Platformy oraz powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Formy płatności

- przelew bankowy tradycyjny (wpłaty na konto Galerii)
- PayU (płatności internetowe: karty kredytowe i szybkie przelewy)

Wysyłka

Wysyłka w 3 dni robocze po opłaceniu zamówienia
Artysta wysyła z: Polska
Wysyłka do Koszt Z innym przedmiotem
← wybierz kraj wysyłki
Artysta nie wysyła do Twojego kraju? skontaktuj się z Artystą i zapytaj o możliwość wysyłki.

___
Produkt ID: #86022, wystawiony: 2018-09-13
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z Artystą przed złożeniem zamówienia.