CZĄSTKA DUSZY z zielonym ametystem - naszyjnik

Twórca: Litori / Naszyjniki

219,00 zł
dostępnych: 1 szt.
Transakcja zgodnie z warunkami określonymi
w Regulaminie Sprzedawcy.

CZĄSTKA DUSZY z zielonym ametystem - naszyjnik

Litori . Naszyjniki

CZĄSTKA DUSZY z zielonym ametystem - naszyjnik
Mini-talizman w formie wisiorka z zielonym ametystem. Zabierz go wszędzie ze sobą, poczuj się komfortowo i pewnie. Delikatna ozdoba, która doda subtelnego blasku Twojej stylizacji. Biżuteria pochodzi z kolekcji Cząstki Duszy.
Bryłkę surowego ametystu oprawiłam w wysokiej jakości srebrne pazurki i zawiesiłam ją na srebrnym łańcuszku.
Znajdź swoją Cząstkę Duszy :)


REALIZACJA
Naszyjnik wyczaruję dla Ciebie w ciągu 2-7dni roboczych.
Używam naturalnych minerałów, oszlifowanych przez naturę, dlatego każdy kamień jest niepowtarzalny. Minerał w otrzymanym produkcie może mieć nieco inna barwę, kształt i wielkość niż na zdjęciu, jednak będzie tej samej wysokiej jakości.


ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA
Biżuteria zostanie zapakowana w eleganckie pudełeczko, sygnowane logo marki Litori. Możesz od razu wręczyć ją jako prezent, lub zrobić prezent sobie :) Wraz z biżuterią otrzymasz Instrukcję Pielęgnacji srebrnej biżuterii.


DŁUGOŚĆ ŁAŃCUSZKA: 42cm
ROZMIAR KAMIENIA: ok. 6-8mm
WAGA: ok. 1,7g
MATERIAŁY: srebro (999, 930), zielony ametyst


ZIELONY AMETYST
Zielony ametyst to kamień szlachetny należący do grupy kwarcu. Swoją piękną barwę uzyskuje w procesie ogrzewania w temperaturze 400-500? ametystów fioletowych.

DLA KOGO JEST ZIELONY AMETYST?
Dla znaku zodiaku: BARAN, STRZELEC, RYBY, RAK
Dla urodzonych w: LUTYM

WŁAŚCIWOŚCI MISTYCZNE:
ZIELONY AMETYST jest dla Ciebie jeżeli:
- masz zbyt wygórowane ambicje
- wyznaczasz zadania ponad Twoje możliwości
- w Twoim życiu brak jest harmonii
- męczy Cię codzienna rutyna
- nie możesz się wydostać z beznadziejnej sytuacji, w której tkwisz
- masz problemy emocjonalne
- chcesz mieć poczucie bezpieczeństwa
- brak Ci sił i mobilizacji do życiowych zmian
- masz trudności w nawiązywaniu relacji międzyludzkich
- lub po prostu lubisz pastelowy, zielony kolor i dobrze się w nim czujesz :)

___

Materiały: srebro, zielony ametyst

Tagi: magiczny talizman, srebrny naszyjnik, srebrny amulet, minimalistyczny wisiorek, surowy wisiorek, ametystowy wisiorek, zielony ametyst, wisiorek zodiak, delikatny naszyjnik, dla kobiety, prezent dla niej, kamień urodzenia, zielony wisiorek

Sklep: Litori

Dane sprzedawcy

Future Form Łukasz Bartczak,
Herdera 4/7
14-100 Ostróda

Adres dla zwrotów/reklamacji
Wioleta Lewandowska
ul. 21 Stycznia 37/1
14-100 Ostróda

Regulamin

§ 1 Słownik pojęć

1. Sprzedawca – Litori Wioleta Lewandowska, reprezentowana przez firmę Future Form Łukasz Bartczak, Herdera 4/7, 14-100 Ostróda, NIP: 741-198-59-81, REGON: 281418090
2. Usługodawca - podmiot gospodarczy prowadzący platformę internetową Trendymania.pl, którego dane dostępne są w regulaminie trendymania.pl. Usługodawca w imieniu Sprzedawcy jest uprawniony do przyjmowania wszelkich opłat od Kupujących.
3. Trendymania - prowadzona przez Usługodawcę platforma internetowa działająca pod domeną www.trendymania.pl, w ramach której zawierane są umowy sprzedaży Towarów.
4. Kupujący - każdy podmiot składający Zamówienie w ramach Trendymanii.
5. Konsument - osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Trendymanii), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).
6. Regulamin - niniejszy regulamin.
7. Towar - rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w ramach Trendymanii.
8. Zamówienie - oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia umowy sprzedaży Towaru na odległość za pośrednictwem Trendymanii, określające co najmniej rodzaj i liczbę Towarów.


§ 2 Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów w ramach Trendymanii, w szczególności czyni zadość ustawie o prawach konsumenta.
2. Sprzedawca może porozumiewać się Kupującym, a Kupujący ze Sprzedawcą poprzez formularz kontaktowy w zakładce „Kontakt z artystą ” na stronie Trendymanii
3. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sprzedawcę w ramach Trendymanii w chwili składania Zamówienia.
4. Wszystkie Towary są wolne od wad, a ich autorem i wykonawcą jest Sprzedawca.
5. Sprzedawca odpowiada za jakość Towarów i ich zgodność z opisem i zdjęciem. Usługodawca zobowiązuje się do uczestniczenia w sporach pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
6. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Trendymanii na terenie Polski oraz innych krajów.
7. Kupujący nie może namawiać Sprzedawcy do sprzedaży prezentowanych w ramach Trendymanii Towarów poza Trendymanią.


§ 3 Koszty
1. Wszystkie ceny Towarów zamieszczone w Trendymanii podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.
2. Informacja o cenie za Towar jest wiążąca dla Kupującego w chwili otrzymania przez niego
wiadomości e-mail o złożeniu Zamówienia. Sprzedawca i Usługodawca nie odpowiadają za
niedostarczenie wiadomości e-mail o złożeniu zamówienia z powodów niezależnych od
funkcjonowania Trendymanii - takich jak podanie błędnego adresu e-mail, trafienie wiadomości do spamu. Szczegóły złożonego zamówienia dostępne są również w profilu Kupującego w Trendymanii.
3. Kupujący dokonuje zapłaty ceny za Towar na rzecz Sprzedawcy za pośrednictwem Usługodawcy.
4. Sposoby realizacji zapłaty ceny określa regulamin Trendymanii.
5. Kupujący powinien zapłacić za Towar wraz kosztami dostawy w terminie 5 dni od chwili zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku braku zapłaty w tym terminie, Usługodawca wysyła e-mail do Kupującego z prośbą o opłacenie Zamówienia oraz przesłanie potwierdzenia dokonania przelewu. W przypadku braku płatności lub potwierdzenia przelewu do terminu wskazanego w e-mailu (nie krótszego niż 2 dni) Zamówienie zostaje anulowane.
6. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz wycofania Towarow,
udzielania rabatów na poszczególne Towary oraz przeprowadzania i odwoływania promocji. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Kupujących; tj. zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.
7. Informacja o kosztach dostawy znajduje się na stronie Towaru, a także w formularzu składania Zamówienia i jest uwidaczniana w momencie finalizowania Zamówienia. Ma ona charakter wiążący od momentu złożenia Zamówienia.


§ 4 Składanie Zamówień
1. Procedurę składania zamówień określa regulamin Trendymanii.


§ 5 Realizacja Zamówień
1. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po zaksięgowaniu zapłaty ceny na koncie Usługodawcy.
2. Sprzedawca wysyła Towar do Kupującego w terminie ustalonym dla każdego Towaru,
uwidocznionym na stronie Towaru.
3. W przypadku ewentualnego dłuższego czasu realizacji Zamówienia Kupujący jest o tym
niezwłocznie informowany przez Sprzedawcę - jednocześnie Sprzedawca wskazuje nowy termin realizacji Zamówienia.
4. Jeżeli Kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu, nie później niż
trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.
5. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów za pośrednictwem Poczty Polskiej.
6. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez Kupującego w procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).
7. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany jest ją zbadać (na podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności doręczyciela oraz niezwłoczne poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie jest równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół
jest jednak pomocny w procedurze reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić Konsumentowi dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby odpowiedzialnej za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego protokołu szkody, nie będą rozpatrywane.


§ 6 Rękojmia i gwarancja
1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC.
2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru.
3. Reklamacja może być złożona poprzez Trendymanię, tj. formularz kontaktowy w zakładce „Kontakt z Artystą” lub pisemnie na adres Sprzedawcy : Wioleta Lewandowska, ul Jagiełły 33/37, 14-100 Ostróda.
4. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane.
5. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji - Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 2 Regulaminu.
6. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do
Sprzedawcy.
7. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią Kodeksu cywilnego.
8. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu.
9. Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
10. Uprawnienia Kupującego z tytułu rękojmi nie ograniczają uprawnień Kupującego wynikających z gwarancji udzielonej przez gwaranta - na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym, o ile takowy dokument zostanie do Towaru dołączony.
11. Sposób realizacji gwarancji jest ustalony przez gwaranta w dokumencie gwarancyjnym. Termin gwarancji wynosi dwa lata od dnia wydania Towaru Kupującemu, chyba że dokument gwarancyjny stwierdza inaczej.


§ 7 Odstąpienie od umowy
1. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Procedura odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów realizowana jest przez Usługodawcę w imieniu Sprzedawcy.
3. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Konsument może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się na stronie produktu.
4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do
umów:
1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana
według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;
2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę
zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
5. W razie odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru do Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
7. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę oraz kosztów płatności online realizowanych przez PayU), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Usługodawca został poinformowany o wykonaniu przez Konsumenta prawa odstąpienia od umowy.
8. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Konsumenta użyty w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument zgodził się na inne rozwiązanie.
9. Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Usługodawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru - zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Konsument dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy tj. Konsument odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi.
11. Kupujący nieposiadający statusu Konsumenta nie ma uprawnienia do odstąpienia od umowy w terminie czternastu dni. Wobec takich Kupujących zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.


§ 8 Postanowienia końcowe
1. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Konsumenta, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy. Postanowienia umów mniej korzystne dla Konsumenta niż postanowienia ustawy o prawach konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

W sprawach nieuregulowanych Regulaminem Sprzedawcy obowiązują przepisy regulaminu Platformy oraz powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Formy płatności

- przelew bankowy tradycyjny (wpłaty na konto Galerii)
- PayU (płatności internetowe: karty kredytowe i szybkie przelewy)

Wysyłka

Wysyłka w 5 dni robocze po opłaceniu zamówienia
Artysta wysyła z: Polska
Wysyłka do Koszt Z innym przedmiotem
← wybierz kraj wysyłki
Artysta nie wysyła do Twojego kraju? skontaktuj się z Artystą i zapytaj o możliwość wysyłki.

Opinie Klientów dla produktów Artysty



Ogłoszenie / dodatkowe informacje od Artysty:

Dzień Dobry :)

W związku z obecną sytuacją zrezygnowałam czasowo z wysyłek pocztowych. Biżuterię nadaję poprzez kuriera DHL.

Jeżeli interesuje Cię przesyłka zagraniczna, napisz do mnie. Wtedy podam inne opcje wysyłki i dokładnie skalkuluję ich koszt.

Pozdrawiam serdecznie :)
Wioleta Lewandowska
Litori

___
Produkt ID: #94753, wystawiony: 2020-08-03
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z Artystą przed złożeniem zamówienia.