Statusy zamówienia
Przyjęte
Po złożeniu zamówienia otrzymuje ono status "przyjęte". Od tej chwili masz 5 dni na opłacenie zamówienia. Jeśli spodziewasz się, że wpłata może dotrzeć z opóźnieniem
powiadom nas o tym.
Zapłacone
Gdy wpłata za zamówienie została zaksięgowania status zamówienia zmieni się na "zapłacone" - informacja o tym będzie widoczna w Twoim profilu w menu "historia zakupów" oraz dodatkowo wyślemy powiadomienie e-mail. Od następnego dnia roboczego po dniu zaksięgowania wpłaty Artysta ma tyle dni na wysyłkę ile zadeklarował w opisie produktu w zakładce Płatność i wysyłka.
Wysłane
Gdy Artysta wyśle przedmiot zmieni się status zamówienia na "wysłane" - w Twoim profilu w menu "historia zakupów" w szczegółach tego zamówienia pojawi się data wysłania oraz dodatkowo wyślemy powiadomienie e-mail. Artysta oznaczając zamówienie jako wysłane podaje nr nadania przesyłki i firmę doręczającą - te dane możesz zobaczyć w szczegółach zamówienia w historii zakupów.
Anulowane
Gdy nie otrzymamy płatności w regulaminowym terminie 5 dni wysyłamy do Klienta wiadomość z prośbą o dokonanie wpłaty i informację na temat płatności. Gdy nie otrzymamy wpłaty i/lub informacji zamówienie zostaje anulowane a produkt wraca do sprzedaży.
---
Kienci, którzy nie opłacili zamówienia mogą otrzymać status 'ostrzeżenie', który mówi Artystom, że w historii zamówień Klienta były nieopłacone zamówienia - ta informacja pozwala im podjąć decyzję np. czy podjąć się wykonania zamówienia indywidualnego oraz o konieczności pobrania zadatku/zaliczki.
Jeżeli Kupujący ma przypisany status 'ostrzeżenie' do swojego konta, to w przypadku nieopłacenia kolejnego zamówienia konto Kupującego może zostać zablokowane co uniemożliwi dokonywanie zakupów w Galerii w przyszłości.